10. sep. 2012

Lektier, og træning!

Egentlig burde jeg slet ikke sidde og skrive det her lige nu, men jeg har lyst! Så hvad f...

Har en masse lektier jeg skal have læst til i morgen, men jeg har virkelig bare lyst til at sætte mig ind i stuen, foran fjernsynet med en god dokumentar. Men nej, må hellere komme i gang når jeg lige har fortalt lidt om hvad jeg går og laver.

Dagen i dag har stået på skole, og hård træning. Jeg siger jer, jeg var ved at dø. Ej, okay, måske ikke ved at dø - men hold nu op hvor var det hårdt! Spinning. Første gang, i flere år. Da jeg sad på cyklen og trampede tænkte jeg på hvorfor jeg dog gjorde det, for jeg havde det virkelig hårdt. Helt kogt i hovedet, og kunne slet ikke følge med i det hårde tempo! Heldigvis var instruktøren en af mine kollegaer, som sagde til mig jeg skulle hoppe af efter 30 minutter. Ellers tror jeg måske også at jeg var faldet af. Så det var godt nok, selvom jeg selvfølgelig fortrød det, da de andre var færdige efter et kvarter. Men må bare indse at jeg startede alt for hårdt ud!
Nok om spinning, jeg er begyndt at sætte pris på mit helbred og kondition ikke mindst (derfor spinning i dag, og de næste mange mandage). Her den anden dag havde en af mine brødre lavet pandekager, fordi vi var alene hjemme, til aftensmad. Det kunne jeg virkelig ikke, føj hvor var det fælt, ikke at få noget 'rigtig' mad i maven. Pandekager er gode til dessert, men til selve aftensmaden et no go for mig, selvom jeg elskede det som lille.

Nok herfra for nu, skal have kæmpet mig igennem de forbandede lektier. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar