16. sep. 2012

En god madpakke

Her efter sommerferien er jeg begyndt at gå i skole til klokken halv fire hver evig eneste dag (med mindre der er aflysninger), det er super hårdt at være koncentreret så længe og så når man er hjemme ved fire tiden skulle kæmpe videre med lektierne. Derfor har jeg (næsten) altid en stor og energigivende madpakke med, og den tænkte jeg lige at jeg ville dele med jer, så i kan blive inspireret til jeres madpakker ;-) Det kræver selvfølgelig en masser af tid til at kunne lave sådan en lækker madpakke hver dag, men jeg bager i weekenderne, fryser de forskellige ting ned, og så tager jeg det op jeg skal bruge aftenen inden, så tager det 10-15 minutter at få lavet en lækker madpakke om morgnen :-)

Gulerødder, sandwich med frikadelle, rødkål og salat, pølsehorn, slice med ost og organo.
Hjemmebagt det hele, selvfølgelig ;-) Det mætter og smager bare bedst!

Til snacks udover de sunde gulerødder, havde jeg et stykke sqaush kage (deluxe) og en hjemmelavet müslibar. 

Uden mad og DRIKKE (masser af vand!), duer helten ikke ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar