27. okt. 2013

Go mountain biking!

Vil lige tilføje at billedet er taget inden vi drog ud i det ganske land,
for vi var noget mere udkørte og røde i hovedet da vi kom hjem igen ;-)
Efteråret er rigtig trådt ind i nu, med regnen piskende ind på ruderne og blade der falder ned af træerne. Det er en af de tidspunkter på året, hvor jeg elsker allermest at gå tur i skoven og i går havde min veninde Pernille og jeg bestemt os for at nu skulle vi prøve kræfter på cyklen i skoven. 

Jeg havde  shanghajet min far til at tage en tur med os, det var rigtig hårdt i starten, strid modvind på landevejen ud mod skoven og bakkerne, men da de første 5 kilometer var overstået gik det let som en leg og ruten på de 17 km var hurtigt (læs: halvanden time) overstået. Og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg sætter mig på en cykel, for at tage den med ud i skoven. Super sjov træning som klart kan anbefales!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar