31. jul. 2013

Sommeren flyver afsted

1. Morgenmad på Baresso med min storebror / 2. Elefanthuset i Frederiksberg Have med min storebror, hans kæreste og min veninde / 3. Tivoli / 4. På havnen i Lazise / 5. Bellevue Strand / 6. Nyhavn / 7. National museet / 8. Hjem fra Kbh / 9. Hjem til Jensen <3 

Puha, tiden suser afsted her i sommerferien. I starten gik den langsomt, fordi jeg ikke havde planer. Men nu skal jeg da lige love for tiden er blevet væk. Starten af uge 28 gik med at besøge min ældste bror i København med min veninde. Vi kom rigtig på sightseeing, og så det alle turisterne ser. Frederiksberg have, Elefanthuset, (den amerikanske ambassade, noget så grim en bygning skal man da lede længe efter!), Dyrehavsbakken, Strøget, Rådhuspladsen, Tivoli, Amalienborg, Nyhavn, Christiansborg og Nationalmuseet. Det var en super hyggelig tur, men næste gang jeg besøger min bror i storbyen, bliver det uden rundturen i hele byen. Jeg fik ondt i mine fusser!

Nå, men videre gik det. Hjem fra hovedstaden onsdag, og afsted til Italien torsdag. Jeg havde en rigtig lang og god ferie, både med min familie og med min veninde, Pernille, som joinede mig den sidste uge og så fløj vi hjem sammen fra Bergamo efter to nætter alene der. Vi fik shoppet i Orio centeret, et kæmpe storcenter lige overfor lufthavnen. Jeg fik købt en super lækker kjole, to toppe og et par pumps. Billeder kommer i morgen eller senere. :-)

Nu står den på lidt over 40 timers arbejde indtil søndag eftermiddag. Byen bliver invaderet af fodboldspillere, så svømmehallen har nærmest døgnåbent i forhold til vores normale åbningstider ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar