5. jul. 2013

Planlægning til ferien


Har brugt det meste af min dag i dag, på at finde det tøj jeg skal have med til Italien på Torsdag. Skrev en liste ned til mig selv i går, med hvad jeg skulle have med. Det var en meget nemmere måde at finde ud af hvad man skulle have med og ikke have med. Jeg ligger listen herind, når jeg er helt færdig med at pakke. Her i weekenden skal jeg også have pakket en lille taske til jeg tager en tre-dages tur til København sammen med min veninde. Det bliver lidt af en udfordring at finde tøj man gider have på, synes jo jeg har pakket det hele ned til Italien. Men mon ikke jeg kan finde noget. ;-) 

Har brugt dagen på et projekt, som overhovedet ikke gik godt! Jeg ville spare lidt penge og lave mit eget sjippetov med mursnor. Ved at flette det sammen til det blev tykt nok, men det blev for kort. Snoren passede i længden da jeg havde flettet tre snore sammen, men da de tre snore så blev flettet sammen med 2 x 3 andre snore, blev den alt for kort. Nu har jeg givet op og købt et super smart, og rigtigt sjippetov på smartsport. Og så røg der lige et par handsker og et par træningsshorts med i købet. Ups, sådan går det jo nogle gange. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar