6. aug. 2012

What to say


Jeg nyder min sommerferie. For at sige det lige ud så laver jeg ikke en disse. Eller jo, selvfølgelig lidt ;-) I dag har jeg fået ryddet op i alle (læs: de fleste af) mine notater fra 1.g, og så har jeg fået malet lidt på nogle æsker jeg har stående på mit skrivebord. Har ikke sat ved mit bord på værelset i virkelig lang tid, fordi det bare altid er fyldt med blade, notater, ark, og alt muligt andet. Men nu har jeg fundet DAB radioen frem, flyttet en lampe hen på bordet samt sorteret blade, ark, notater. Og så fik jeg da også lige ordnet mit penalhus, så nu er jeg klar til skolestart d. 16 :-) Det er faktisk blevet helt hyggeligt at sidde her igen, skal bare have set til min opslagstavle, og mine andre vægge. 

Den her uge står ellers på en hel del arbejde. Jeg har fået alle vagter i svømmehallen denne uge, med rengøring fra kl. 5 om morgenen og alt muligt. Pyha, det bliver en hård omgang. Men nu hvor det kun er onsdag og fredag overlever jeg nok. I morgen skal jeg over og have bundsuget hele 25 meters bassinnet samt varmt vands bassinet, det kommer nok også til at tage sin tid. Men tid i svømmehallen er jo penge til mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar