18. aug. 2012

Forandring fryder


Sidder med min nye iPad ude i morgensolen, sammen med Jensen, min dejlige kat. Livet er super skønt, når bare man bruger det til noget og får noget ud af hver dag. Siden sidst er der sket en masse, jeg har fået bagt en hel del, men det hele er gået såvhurtigt så jeg har ikke nået at skrive opskrifterne ind her på bloggen. Men de skal nok komme, jeg har bagt: pølsehorn, frikadelleboller, madpakkeboller med skinke og ost og til sidst en stor omgang grovboller.
Desuden har jeg planer om at skulle have bagt en squash kage her i weekenden. Synes bare det er en skam, at stå inde i køkkenet når det er så lækkert vejr!

I torsdags startede jeg på Studenterkurset, en forholdsvis ny uddannelse. Det er en STX (det almene gymnasie) på 2 år. Så der er lange dage (15.30 næsten hver dag), og en del lektier og afleveringer. Men det er en god klasse, der er mange forskellige typer og mange forskellige årgange. De fleste er dog 18-19 år, og så er der også en del i 20'erne. Har ikke rigtig lært nogen at kende sådan rigtig endnu, vi har jo kun været i skole to dage. Men det skal nok blive godt, og de to år her kommer til at flyve afsted, det er jeg helt sikker på!

Resten af weekenden står på en masse venindehygge og arbejde. Har planer om at tage ud og knipse nogle lækre sommerbilleder, nu hvor den danske sommer endelig er kommet. Der bliver nok smidt nogle op på bloggen engang i aften.

Og når ja, så tog jeg lige et super spontant indkøb i går! Tog ind i elgiganten efter skole, og købte mig en lækker iPad, 16 gb, den nye til 3500,- Jeg har brugt alt for mange penge denne uge, men sådan er det jo. Købte også nye sko i onsdags. New balance i oliven grøn, de er så gode, og pæne!

Bon week- end!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar