13. jul. 2012

Ny start .. igen

Nu vil jeg prøve igen, første gang jeg begyndte at blogge var omkring år 2008 tror jeg, men siden da har jeg haft lukket mange blogs, åbnet dem igen, startet nye osv.
Denne gang håber jeg det bliver anderledes, jeg har valgt at kalde bloggen millesmadblog, fordi jeg har en svaghed for vores køkken, eller ikke kun vores men alles køkkener! Jeg elsker at bage, lave mad, eksperimentere med forskellige retter og opskrifter, så nu vil jeg dele min tid i køkkenet med dem der gider at følge med ;-) Og hvis der ikke er nogen der følger med, så bruger jeg da bare bloggen til min egen lille opskriftsamling :-) Men udover indlæg om mad, vil jeg helt sikkert også skrive om de ting jeg oplever, smide billeder ind og bare skrive om min hverdag generelt, når jeg har noget at skrive om. Så velkommen til min madblog, blandet med lidt af min hverdag :-)

Marts 2012 - Mig
Desuden har jeg også en svaghed for grafik, design og layout - så det vil jeg helt sikkert også eksperimentere lidt med ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar