13. jul. 2012

Italien

Delt op i stakke på sengen

Jeg har haft sommerferie siden d. 13. juni, lige præcis et måned i dag. Og i lørdags besluttede mine forældre sig for at vi tager på sommerferie i Italien ved Gardasøen, fordi vejret herhjemme simpelhent er for dårligt. Jeg havde ellers sagt jeg ikke ville med på camping i år, hvis de blev i Danmark, fordi det bare er for kedeligt i Danmark. Men nu hvor de tager til Italien tager jeg med ;-) Vi kører afsted i aften, og så laver vi en tur ud af køreturen derned, så vi holder ind og sover og sådan. Jeg har først lige fået pakket alt mit tøj i dag, har simpelhent ikke kunne tage min sammen til det, og jeg tror da vist jeg har alt for meget med. Men jeg kunne klemme det ind i mine skabe i vognen, så det går nok. 


Klemt ind i skabene i campingvognen
Men jeg glæder mig, selvom vi skal køre omkring 1500 kilometer, jeg har fyldt iPhonen med musik, lydbøger og så håber jeg mine apps virker offline ;-) Hvis der ikke er wi-fi dernede kommer der nok ikke flere indlæg herfra, men tager en masse billeder som jeg så kan uploade når jeg kommer hjem om en 14 dages tid :-) Nyd ferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar