22. maj 2014

L Y K K E L I G


Efter længere tids pause fra min blog, regner jeg med at begynde at skrive igen. Der er blevet lavet lidt om i layoutet på bloggen, så nu finder du mine sider (profil, opskrifter, guides og ferier) oppe i fanen under sidehovedet og etiketter, instagram samt tidligere indlæg finder du i højre side af skærmen.

Jeg bliver snart færdig som student, helt nøjagtigt tirsdag d. 24. juni klokken 10, sidder den røde hue forhåbentligt på mit hoved. Det er en rigtig dejlig tid, som jeg går i møde. Læseferien startede i tirsdags, men jeg har allerede overstået to ud af seks eksaminer. Almen studieforberedelses eksamen gik super godt i mandags, fik et 12 tal ;-) og i dag har jeg været til skriftlig dansk eksamen. I næste uge gælder det skriftlig spansk og engelsk, og så ligger der mundtlig engelsk eksamen d. 18. juni og så som sagt den sidste eksamen d. 24. juni, som heldigvis er mundtlig psykologi. Super dejligt. :-)

Det er endnu ikke fastlagt hvad der skal ske i min sommerferie, på nær at jeg skal arbejde under Vildbjerg Cup i svømmehallen og at jeg skal til Smukfest ugen efter. Det bliver så sjovt.

Men noget der er fastlagt, er at jeg starter som au pair hos en rigtig sød dansk familie til september og bliver der indtil jeg skal ind til Søværnet i april 2015. Jeg glæder mig helt vildt, det er virkelig en spændende tid jeg går i møde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar