15. aug. 2013

Slutningen af sommerferien


Nanna og jeg kom godt hjem fra Kos, efter en uge med masser af afslapning oven på vores sjove og noget udfordrende oplevelse i bjergene. Vi endte med at bruge de sidste dage også ved poolen og havet, samt en lille aftentur til Kos by. Hvor vi gik rundt og tog lidt billeder, og fik lidt at spise på en græsk restaurant.  



Dagen i går brugte jeg på at gøre mig skoleklar, fik bagt kernestykker, pølsehorn og müslibarer. Pakket taske og i det hele taget, bare gjort mig mentalt klar. Opskrifter kommer nok ind senere :-) 

I dag har været første skoledag, på det sidste år af studenterkursuset. Det er rigtig godt at komme igang igen, og i år er det kun de fag som faktisk interesserer mig, som jeg skal have: Dansk, spansk, engelsk,  historie, samfundsfag og psykologi. Så nu skal det sidste år nydes, og have en skalle ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar